יום חמישי, 2 ביוני 2011

רכישת דומין והתחלת עבודה

בפוסט הקודם הסברתי איך מתקינים סביבת עבודה על המחשב האישי.
היתרון בהתקנה במחשב האישי הוא שאפשר להתחיל ללמוד ולעשות ניסיונות ללא עלות. החיסרון הוא שאתה צמוד למחשב אחד.
לטעמי עדיף להתחיל לעבוד ישר על האינטרנט. זה אמנם עולה לי כמה עשרות דולרים, אבל זה מאפשר לי לראות איך ניראה האתר במסכים שונים, ברזולוציות שונות, במערכות הפעלה שונות. מה שנראה טוב במחשב אחד לא תמיד יראה כך במחשב אחר. עבודה באינטרנט מאפשרת לך לבחון את האתר במקומות שונים, לשלוח לינק לחברים ולהתיעץ איתם, בקיצור, לעבודה באינטרנט יש יתרונות ולטעמי היא עדיפה.

אז איך מתחילים?
קודם כל פונים לספק הוסטינג, אני עובד עם Go-Daddy בקישור זה. ניתן לרכוש שם אירוח במחירים המתחילים ב 4.99$ לחודש.ניתן לחפש כל ספק אחר, אבל המחירים דומים ומאחר ואני עובד איתם, כל ההסברים שלי יהיו על ממשק הניהול שלהם.


בחר תוכנית HOSTING, אני ממליץ להתחיל בזולה ביותר. במסך הבא יתחילו להציע לכם תוספות. צריך לרכוש גם שם דומיין בלי זה לא תוכלו להתחיל לעבוד. עדיף לרכוש HOSTING לשנה מראש, מאחר ושם דומיים נרכש לשנה.

שם דומיין com עולה כ 10$ לשנה, ניתן לרכוש סיומות אחרות הרבה יותר בזול.

אין צורך לרכוש שום דבר נוסף, ואם רכשתם HOSTING לשנה + שם דומין השקעתם 70$ ואתם מסודרים לשנה. בזמן רכישה ראשונה תצטרכו לבחור שם משתמש וסיסמא שישמש אתכם לנהל את החשבון שלכם ולבנות את האתר. ברכישה מקבלים גם קרדיט לפירסוםבגוגל, בפיסבוק ובעוד אתרים בערך העולה על מחיר הרכישה.

כניסה ל Go-Daddy  מאד מבלבלת, שכן כמות האפשרויות עצומה, המסך עמוס ומבלבל. אני מציע להכנס ישר ל HOSTING בקישור זה . מסך זה נראה כך:


זה מסך נקי וברור. הקישו שם משתמש וסיסמא וכנסו לממשק הניהול של האתר שלכם.
מסך הבא יראה את רשימת הדומינים שלכם (אם יש לכם יותר משם דומיין אחד)

לאחר שתקליקו על שם הדומיין שלכם תקבלו את המסך הבא:

איך ממשיכים מכאן בפוסט הבא....




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה